Podziemie Opowiadań
Zaloguj się
Login/Adres e-mail::
Hasło:
Nie pamiętam hasła
Nie masz konta?

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Tryby wyświetlania wątku
Sci-Fi ExReality
Witam wszystkich użytkowników tego forum.

Czytając sobie na pewnej stronie opowiadania, postanowiłem, że sam coś napiszę. Jestem kompletnym amatorem, a warto dodać, iż wcale nie czytam książek. Nie wiem skąd się to wzięło, bo bardzo lubię przyswajać sobie różne historie.

Muszę przyznać, iż większość odcinków jest przepełniona okropnymi powtórzeniami, błędami stylistycznymi i literówkami, których mi word nie zaznaczył, lub w ogóle przeinaczył. W dialogach może brakować spacji przy myślniku, lub w innych wymagających tego, drobnych sytuacjach.

Oprócz tych podstawowych błędów, które wynikają z tego, że jestem kompletnym nowicjuszem, a to jest moje pierwsze podejście w tworzeniu czegoś dłuższego, podawajcie również te stylistyczne, których ja nie jestem w stanie wyłapać.

Mam nadzieję że ostatnie odcinki nie są już tak bardzo wypełnione błędami, nie mniej, do ideału im sporo brakuje.

Mam nadzieję że mimo błędów, dostrzeżecie również w tym coś pozytywnego, jakiś przebłysk.

Opowiadanie wciąż powstaje opublikuję jak na razie wstęp, oraz 11 odcinków, o nieregularnej długości.

A więc do dzieła! (chociaż żadne z tego dzieło :) )

WSTĘP

Nog nerwowym krokiem kierował się w stronę odprawy. Ostatnie wydarzenia sprawiły, że o mało kompletnie nie zwariował. Teraz chciał się stąd jak najszybciej wydostać i zaznać chwili spokoju, pragnął się zrelaksować. Od dłuższego czasu w sercu nosił tylko niepokój, ciągły strach, smutek wynikający z życia w samotności. Każdy człowiek na jego miejscu płakałby ze szczęścia, lecz nie on. Był wiecznie spięty i zestresowany. W głębi duszy ciągle łkał i użalał się nad sobą. Chciał wyciszyć emocje, ale to one wyciszyły jego, z trudem cedził słowa, nerwy go paraliżowały.