Podziemie Opowiadań
Zaloguj się
Login/Adres e-mail::
Hasło:
Nie pamiętam hasła
Nie masz konta?

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Tryby wyświetlania wątku
Fantasy Sprawiedliwy ogień
Szczerze mówiąc, nigdy jeszcze nie zdarzyło mi się pisać nic z gatunku fantastyki. Jako że jestem w tym kompletnym laikiem, z góry dziękuję za wszelką pomoc dydaktyczną dotyczącą konstrukcji świata przedstawionego.

Tytuł, póki co, jest jak najbardziej roboczy.
Sprawiedliwy ogień

PROLOG

Effie podwinęła rękawy i upewniwszy się, że łuk spoczywa bezpiecznie przytroczony do jej pleców, rozpoczęła wspinaczkę. Muzyka płynąca ze słuchawek w jej uszach zagłuszała wszystkie inne dźwięki. Dotarła do rozłożystej gałęzi i usiadła na niej okrakiem, zachowując pełną równowagę. Dookoła unosił się zapach palonego drewna. Dziewczyna zdjęła maskę z twarzy i wierzchem dłoni otarła nagromadzone w kącikach oczu łzy bezsilności i żalu. Ukryta wśród liści, miała dobry widok na polanę, na której zebrane były wszystkie adeptki jej szkoły. Spojrzenie utkwiła w przygotowanym stosie, emanującym ponurą energią. Uspokoiła oddech i przycisnąwszy pięść do klatki piersiowej, wyszeptała kilka słów. W koniuszkach palców poczuła rozprzestrzeniające się ciepło. By zająć czymś myśli, przygotowała łuk do strzału.