Podziemie Opowiadań
Zaloguj się
Login/Adres e-mail::
Hasło:
Nie pamiętam hasła
Nie masz konta?
Rejestracja



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Tryby wyświetlania wątku
Dynasty of Shadows – polska, niezalezna gra cRPG!
#1
Cześć!

[Obrazek: ie1c38.jpg]

Reprezentuję Team of Shadows czyli grupę ludzi, którzy pracują nad niezależną grą cRPG. Zapraszam do obejrzenia naszego filmu wprowadzającego:

http://youtu.be/LdA-zPgR2co

Dlaczego napisałem na Waszym forum?
To proste – erpegi są dla ludzi :) . Dynastia Cieni powstaje z miłości do gier wyobraźni i gier fabularnych. Główny nacisk położony jest na przygodę bohaterów, których losy przeplatają się jak w... papierowych sesjach RPG. Inne inspiracje(te znane z ekranów PC i konsol) to Gothic, Dark Souls(szczególnie mechanika walki) czy Dragon Age(fabularna głębia).

Mam nadzieję, że każda osoba zainteresowana dalszym rozwojem naszego projektu zajrzy tutaj:

https://www.facebook.com/dynastyofshadows

I będzie wpierać nas w procesie powstawania DoSa a także czekać na update'y informacyjne.

Przy okazji można też obejrzeć Roja, który wspomina o naszym projekcie:

http://youtu.be/ETueOsZbflA?t=3m7s

Zachęcam do brania czynnego udziału w życiu DoSa. Wszelkie pytania najlepiej zadawać na stronce. Innym, preferowanym kontaktem jest email: toshadows@gmail.com Te formy są dla nas najwygodniejsze – ale jeżeli napiszecie tutaj, również postaram się odpowiedzieć

Pozdrawia całe Team of Shadows w składzie:

Maciek Golec,
Adrian Jabłonka,
Artur Szczęch,
Michał Klimecki,
Rafał Borowy,
Anna Wieszcza,
Doncho Neshkov

PS Jeżeli ktoś z Was tworzy wiersze, które nadawałyby się do folkowego aranżu wokalno-muzycznego to spamować naszego maila ile wlezie!!!

Pomóżcie nam zebrać DoSową rodzinę! Puszczajcie wici dalej! Pozdrawiam
Odpowiedz
Reklama AdSense
#2
Hej, hej, ludzie, nie olewajcie. Pomysł super, z tego, co obserwuję wykonanie super – polecam gorąco!
Take my mind and take my pain
And heal




Odpowiedz
#3
Wygląda obiecująco. Szkoda tylko, że Koper od momentu publikacji tematu tutaj nie zajrzał, bo nawet nie ma jak się go spytać o szczegóły techniczne gry.


I z umiarem używajcie skrótu DoS, bo się z Denial of Service kojarzy :v
Czasami, gdy pojawiają się nowi, próbują na jeden raz wrzucić wszystko, co mają. Zupełnie, jakby portal miał lada dzień zniknąć z Internetów, a administracja pojechać do Afryki, sprzedawać olejek do opalania rdzennym murzynom.
~Yami
Odpowiedz
#4
Nie zalogował się, bo nie miał po co – nikt nie wyraził cienia zainteresowania, a to można sprawdzić bez logowania.
Take my mind and take my pain
And heal




Odpowiedz
#5
Dostałem cyne i jestem.

"bo nawet nie ma jak się go spytać o szczegóły techniczne gry." No to dawaj jakieś pytanka ;)
Odpowiedz
#6
Korzystacie z jakiegoś ogólnodostępnego silnika jako podstawki czy pisaliście całą logikę gry od zera?
Jak długa w zamyśle będzie gra? I jak szacujecie wymagania sprzętowe (tak mniej więcej. Chcę wiedzieć, czy w ogóle mi pójdzie :D)

Więcej pytań w sumie nie mam. Muzyka zapowiada się miodnie, grafika też nie najgorsza. Na fabułę poczekamy ;)
Czasami, gdy pojawiają się nowi, próbują na jeden raz wrzucić wszystko, co mają. Zupełnie, jakby portal miał lada dzień zniknąć z Internetów, a administracja pojechać do Afryki, sprzedawać olejek do opalania rdzennym murzynom.
~Yami
Odpowiedz
Reklama AdSense
#7
Mnie zastanawia czy potrzeba wam modelerów. Nie mam doświadczenia żadnego więc zakładam, że nie byłbym dużą pomocą, ale spytać można.
Odpowiedz
#8
Cytat:Korzystacie z jakiegoś ogólnodostępnego silnika jako podstawki czy pisaliście całą logikę gry od zera?
Korzystamy z Unity. Jeżeli chodzi o zaprojektowanie infrastruktury całego systemu – wszystko jest pisane od zera i autorskie(jak mechaniki, prace kamer, optymalizacja i masa innych). W zasadzie siatka połączeń, którą wykreował główny Programista, budzi mój podziw :)
Cytat: Jak długa w zamyśle będzie gra?
Na tą chwilę nie mogę Ci odpowiedzieć z dwóch powodów:
– jeszcze nie ujawniamy tej inf publicznie
– to też w dużej mierze zależy od powodzenia późniejszych kampanii crowdfundingowych ;)

Cytat:I jak szacujecie wymagania sprzętowe (tak mniej więcej. Chcę wiedzieć, czy w ogóle mi pójdzie Big Grin)
Powiem tak – będziemy starali się znaleźć dobry balans i umożliwić rozgrywkę także graczom, który nie mają najlepszych GPU. Kwestia dużej pracy przy optymalizacji i kilku trybów szczegółowości oraz porządnych testów. Tak naprawdę planujemy przesiadkę na Unity5 i wyciśnięcie z tego soków ale właśnie głównie optymalizacyjnych ficzerów ;) Na tą chwilę nie podam konkretów – za obszerny projekt. Ale na pewno wszystko zmierza w dobrym kierunku wymaganiowym :P
Cytat:Mnie zastanawia czy potrzeba wam modelerów. Nie mam doświadczenia żadnego więc zakładam, że nie byłbym dużą pomocą, ale spytać można.
Gamedev a szczególnie postacie 3D to kupa wiedzy i umiejętności. Dobrze zrobiny układ kości, rigów, normalmapy, odpowiednia liczba trójkątów itd itp – jedna sprawa to zrobić model inna sprawa to zrobić go "do gry". Generalnie jesteśmy otwarci na współprace i pomoc – przy okazji rozwijając danego człowieka i jego wiedzę(nasz specjalista kieruje zwykle takimi pomocnikami analizując detalicznie ich pracę ;) ) ale z drugiej strony no trzeba nam "udowodnić skilla". Wynika to z tego, że staramy się wytwarzać możliwie najlepszą jakość i nie robić kontrastów assetowych. Jeżeli chciałbyś czegoś spróbować pisz: toshadows@gmail.com







I jak szacujecie wymagania sprzętowe (tak mniej więcej. Chcę wiedzieć, czy w ogóle mi pójdzie Big Grin)
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości