Podziemie Opowiadań
Zaloguj się
Login/Adres e-mail::
Hasło:
Nie pamiętam hasła
Nie masz konta?

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Tryby wyświetlania wątku
Początek i koniec
Napisałem wiersz (o dziwo, bo nie znam się na poezji). Jeśli będę miał negatywne komentarze, to zrozumiem ;)
Once bitten, twice shy.

Moje opowiadania:
Odcienie
Dream
Opowieści menelskie
Odpowiedz
Reklama AdSense
Szkoda gadać :nie:
Wita gospodarz, właściciel, przełożony, osoba starsza. Jeśli nie jesteś żadnym z nich, używaj zwrotu WITAJ.
Odpowiedz
To dobrze, że rozumiesz. Pozwól innym zrozumieć. Jest jakaś "instrukcja obsługi" dla tego wiekopomnego dzieła?
Odpowiedz
Cóż. Przepraszam maro, gdyż to moja wina. Wrzuciłeś ten wiersz za moją namową i uważam, że to ja powinienem dostać ochrzan. Yup. Mnie osobiście nawet się podoba ten wiersz (ale ja mam bardzo dziwne gusta).
–"We are leaves in the wind. Where will we fall? Nobody knows."
-Nadejdzie czas, kiedy zniknę stąd. Słońce zgaśnie, nadejdzie mrok. Stojąc na granicy, zrobię krok. Rozliczony zostanie, każdy mój błąd. Odejdę w wieczny byt. Czy zdążę dojść na szczyt?
Odpowiedz
Analogia do życia i śmierci...? Że ktoś inny decyduje?
Nie wiem. Przykro mi.
Say farewell to this predestined world.
Odpowiedz
Zmień raz na cztery, będzie miało to całkiem fajny sens :)
Odpowiedz
Reklama AdSense
Ja rozumiem, że można mieć specyficzny styl pisania, albo gdy czytelnicy nie rozumieją poety, ale to... czysty dadaizm. Chyba tknę ten wiersz po kilku głębszych.
Odpowiedz
Jeśli by tak dobrze się przyjrzeć, to wiersz jest o tańcu zwanym życiem, przemijanie w rytmie walca :).
Właśnie dlatego nie tykam poezji, nikt by nie zrozumiał.
– To wódka? – słabym głosem zapytała Małgorzata.(...)
– Na litość boską, królowo – zachrypiał – czy ośmieliłbym się nalać damie wódki? To czysty spirytus.
Michaił Bułhakow – Mistrz i Małgorzata
Odpowiedz