Podziemie Opowiadań
Zaloguj się
Login/Adres e-mail::
Hasło:
Nie pamiętam hasła
Nie masz konta?

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Tryby wyświetlania wątku
Adorator
Witajcie,

Najpierw kilka słów wyjaśnienia mojej nieobecności.
Długo zwlekałam z jakąkolwiek poprawką tekstu, gdyż byłam strasznie zajęta i właściwie nawet nie miałam pomysłu w jaki sposób popracować nad tym tekstem. Albo nie znam się na kompozycji własnego tekstu albo po prostu nie wiem, jak inaczej miałabym sformułować niektóre zdania, ani tym bardziej, jak umieścić akcje w czasie żeby nie przebiegała za szybko i żeby na początku nie było w niej zwrotu z właściwą dla mnie dynamiką. Moim zamierzeniem nie było stworzenie fabuły na wzór powieści o “świecącym” wampirze. Wręcz przeciwnie. Jestem daleka od takiego zamysłu na powieść.

Jest to historia z forum zajmującym się tematyką paranormalną, więc w teorii prawdziwa.
Wpis na stronie pojawił się w marcu 2008 r, a jego autorką jest niejaka *Lice_Coil_Noel (dla zachowania anonimowości użytkowniczki nazwa ta została zmieniona), a treść brzmiała następująco:

Witam! Poszukuje ludzi, którzy doświadczyli spotkania z duchami, aniołami, demonami i innymi istotami niematerialnym. Szukam ludzi wiarygodnych, którzy rzeczowo i wyczerpującą opiszą swoje wspomnienia i przeżycia. Będę prowadziła z nimi coś na kształt wywiadu, by lepiej ich poznać i odpowiednio podejść do tej sprawy.

PRZEDE WSZYSTKIM SZUKAM LUDZI, KTÓRZY MAJĄ JUŻ DOŚWIADCZENIE NA TYM FORUM!!!

Wszystkich zainteresowanych proszę o kontakt na gg- xxxxxxx , a wyniki moich badań prawdopodobnie będę umieszczać na forum.

P.S. Przepraszam za spam, ale dla mnie te rozmowy są bardzo ważne i uważam, że bliższe poznanie takich osób pozwoli nam zbliżyć się trochę do prawdy. Dłuższa rozmowa z taką osobą pozwala poznać więcej szczegółów, przeanalizować dowody na spokojnie i w obiektywny sposób. Myślę, że jest to działanie intratne dla forum i jego użytkowników.

Jeszcze raz bardzo proszę o kontakt.