Podziemie Opowiadań
Zaloguj się
Login/Adres e-mail::
Hasło:
Nie pamiętam hasła
Nie masz konta?

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Tryby wyświetlania wątku
Modlitwa demona
To mój pierwszy (i zapewne ostatni) wiersz, więc można powiedzieć, że jestem kompletnym laikiem. Napisany w kilkadziesiąt minut, pod wpływem weny i tytułowej myśli. Możliwe, ze pełen jest błędów. Możliwe, ze jest tragicznie słaby. Ale postanowiłem się podzielić.

Ojcze nasz
który jesteś w niebie
wspomóż mnie w potrzebie.

Choć krew ludzką piłem
i grzeszyłem wiele,
daruj mi moje winy,
odegnaj Piekła lochy.

Nadchodzą wyznawcy twego imienia
wyłamią zapomnianego kościoła drzwi.
Runą te stare, opuszczone mury
schronienia mojego ostatnie filary.

Chociaż jam piekielny pies,
tej nocy kajam się przed Tobą.
Diabeł wyciąga czarne swe pazury
nadeszła ma już ostatnia godzina.

Wielka miała być twa łaska,
twa dobroć nie mieć granic.
Czy wybaczenie znajdą moje grzechy?
Za które pozbawią mnie mej głowy?

Pokuty mej już wysłuchałeś,
jednak nie usłuchałeś
tej modlitwy demona
Odpowiedz
Reklama AdSense
Sama treść jest ciekawa. Trafia do mnie, jako odbiorcy, bez problemu. Jest więc zrozumiała i prosta w przekazie.
Natomiast jeśli chodzi o formę... Po jakie licho były ci te rymy :P Raz, że są niedokładne, a dwa, że wymuszone. Często też nie jest zachowana rytmika.
Gdyby więc ten wiersz był biały, zyskałby ogromnie.
Wita gospodarz, właściciel, przełożony, osoba starsza. Jeśli nie jesteś żadnym z nich, używaj zwrotu WITAJ.
Odpowiedz
Hmm... w sumie tak bardzo obojętne były mi wiersze, że uznałem konieczność rymów. Mogę w sumie stworzyć i bez.
Odpowiedz