Podziemie Opowiadań
Zaloguj się
Login/Adres e-mail::
Hasło:
Nie pamiętam hasła
Nie masz konta?
Rejestracja



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Tryby wyświetlania wątku
Dance dance dance :D
#11
hh to dla mnie styl dla faceta ;p kobieta powinna byc zmyslowa, zwiewna, delikatna, plynna :P dlatego wlasnie bellydance, a co do electro albo raczej electric boogie, to tyniam to dlatego, ze bardzo malo jest kobiet, ktore potrafia cos sensownego w tym zakresie zdzialac ;p nawet nie wiesz jaki szpan odstawiam na dzielni (xD), gdy wszyscy faceci patrza na mnie z rozdziawionymi twarzami :D
Dżon Rambo z cyckami
Odpowiedz
Reklama AdSense
#12
to mówisz, że bujasz dzielnią na prawo i lewo xD
a gówno prawda, hh nie jest dla faceta ; p bo może być np. taki unisex house :D albo locking, albo liryczny... lubię, lubię :D a jazzik też jest dobry, ale nie mam jak się tego nauczyć :<
wolę jakoś tańce dynamiczne, a ani belly, ani electro mi nie pasują pod tą definicję, inne gusta :D
Odpowiedz
#13
Cytat:to mówisz, że bujasz dzielnią na prawo i lewo xD
A jak :p Ktos musi rozsylac pozytywne fluidy, jak reszta kobit stoi po katach w obawie o tipsy :D

Cytat:a jazzik też jest dobry, ale nie mam jak się tego nauczyć :<
Youtube –> obserwacja –> nasladownictwo ;p
ja tak nauczylam sie wszystkiego ;p w zyciu nie chodzilam na zadne zajecia taneczne :D nigdy :D

Cytat:wolę jakoś tańce dynamiczne, a ani belly, ani electro mi nie pasują pod tą definicję
Belly jest jak najbardziej dynamiczny, w szczegolnosci arabskie odmiany ;p Boogie tez ;p
Ja po prostu mam taki styl, "na weza" :D

1. tu np mamy belly 100% dynamiczny ;p wlasciwie to jest odmiana tribal style, a nie classic
http://www.youtube.com/watch?v=z2uG-xDZwfo

2. a tu powolny i zmyslowy ^^
http://www.youtube.com/watch?v=H8aneCvKtzo
Dżon Rambo z cyckami
Odpowiedz
#14
No, może dynamiczny, ale ja muszę mieć ten power xD Jako, że dopiero zaczynam z hh, bo jedynie od września, to też nie wiele potrafię, ale chciałabym się zaznajomić z "czarnym tańcem"
Balitmore – temu mówię stanowcze tak!
http://www.youtube.com/watch?v=mrs1xO4ZW...re=related
tak przykładowo :)
A tutaj zapodam new style, co mniej więcej teraz trenuję. Ygreki z gliwickiej Iskry
http://www.youtube.com/watch?v=u66tY8JwnJQ

W niedzielę mamy dziewiczy występ z moją super grupą, haha, jak ktoś to nagra to może wrzucę :P
Odpowiedz
#15
Nie podoba mi sie hh style :D za bardzo hm... Albo raczej za malo subtelny ;p ja jednak celuje w cos znacznie innego :P poza tym nienawidze zabawy w grupach. Ewentualnie jakis duet wchodzi w gre, ale jak jest wiecej ludu, to indywidualizm idzie w krzaki ;p mysle, ze znasz mnie na tyle dlugo by wiedziec, ze uwielbiam byc w centrum zainteresowania :D
Dżon Rambo z cyckami
Odpowiedz
#16
No tak, jako osobę, która lubi najbardziej być w centrum wymieniłabym Ciebie :d Ja tam lubię grupę, jestem jednostką stadną, a akurat bardzo przyjemne 16 osób mi się trafiło do współpracy, tym lepiej :)
Odpowiedz
Reklama AdSense
#17
Niby w kupie sila ;p ale ja wole sama, osobiscie zbierac pochwaly :P
Dżon Rambo z cyckami
Odpowiedz
#18
Próbowałaś coś bardziej oficjalnie? Turnieje czy coś? Samouki są dobre, ale warto też czasem na jakieś warsztaty zawędrować. Najdroższe chyba koło 100 będą, a sporo to daje :d Teraz sezon taneczny się zaczął, więc więcej tego jest. Uciekły mi ostatnio 3 warsztaty, z Bielak, Piskorem i 2 kolesiami – te ostatnie są 5.03, ale nie zapłaciłam i nie chcę ryzykować zakwasami na występ ; o
Zobaczymy, może później też coś będzie :D
Odpowiedz
#19
Warsztaty... Hmmm... Moze kiedys pomysle o jakims nauczycielu ;p ale bedzie musial byc najlepszy z najlepszych, bo "nie oddam sie" pod skrzydla byle kogo ;)
Dżon Rambo z cyckami
Odpowiedz
#20
<facemodrzew>

Patrząc logicznie, każdy nauczyciel powinien mieć większe umiejętności niż ty, skoro naucza. Nie widzę sensu wybierania najlepszego z najlepszych. Ba! Istnieje wielka szansa, że najlepszy z najlepszych nauczycieli nie będzie chciał mieć przeciętnej uczennicy, tylko jak już, najlepszą.

Wytrwałości w pasji życzę :)

Sam nie umiem tańczyć. Jest to jedna z tych rzeczy na liście, którą prędzej czy później odhaczę ;]
(28-02-2011, 17:04)Duśka wyrażająca się o moich obowiązkach napisał(a): (...)kawy nie robię, herbaty też nie, nie zmywam naczyń i nie myję podług. To robota Norbisia.


Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości