Podziemie Opowiadań
Zaloguj się
Login/Adres e-mail::
Hasło:
Nie pamiętam hasła
Nie masz konta?

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Tryby wyświetlania wątku
Romans Spełniona miłość.
Witam
Mam do zaprezentowania rozdział pierwszy mojego opowiadania pt. "Spełniona miłość". Zapraszam do lektury i liczę na komentarze.
Niedługo kolejne rozdziały, które są już skończone.
Przepraszam za błędy, których zapewne jest tu wiele. Jestem amatorem.

Byłem niski, inny niż moi koledzy jeżeli w ogóle można było ich tak nazwać. Miałem około półtora metra wzrostu, może trochę ponad półtora. Moje oczy były brązowe, często opuchnięte od Bóg wie czego. Lokowane włosy dodawały mi jeszcze bardziej idiotycznego wyglądu. Zupełnie różniłem się od innych jak na mój wiek. Miałem wtedy 16 lat, no prawie 16. Wszystko wydawało mi się bez sensu i do dupy, jak każdemu 16 latkowi w dzisiejszych czasach. W mojej głowie bywało czasami tysiąc pomysłów na minute. Moje zainteresowania zmieniały się co chwila. Tylko jedno się nie zmieniało, zainteresowanie DJ'ką. Właściwie chciałem tym zająć się w przyszłości, żyć tym bo to lubiłem.